måndag 26 september 2011

Måndagen den 26 april

SNART SLUT PÅ SEPTEMBER
Solen letar sig fram ännu en gång. Bladen faller för fullt. Snart skall man börja bygga om anrika Gamla Grand utanför mitt fönster. Då blir det nog liv i luckan.

FÖRKYLNING
Förkylning är trist. Sätter si på humöret och sätter sig på arbetslusten. Har man inte kniven på strupen är det svårt att företa sig något vettigt. Tur att man har förhandling om en timma och två besök på eftermiddagen fast mest skulle jag vilja lägga mig i ryggläge på spikmattan och hämta den lilla kraft man kan få en dag som den förevarande.

ALICE
Just nu spelar man Alice på radion. Den fantastiska italienska sångerskan som jag lyssnade så mycket på under 80-talet.

1 kommentar:

  1. Jag vill ha mer "Byrån". Följer den noggrant/ FADI

    SvaraRadera