fredag 14 oktober 2011

JUHOLT-KNOHULT

I morgon är vi redan i mitten av oktober. Vad fort det går. Hösten har satt sig på allvar. Häromdagen skrapade jag rutor trots att jag har garage. Dumt kan man tycka men jag har också en p-plats utanför lägenheten. Utanför lägenhetnblev jag också av med en ganska fin racercykel för si så där 7 000 kr. Tänk att man inte ens kan få vara i fred på en bakgår utanför centrum. Dessa djävla ömkansvärda tjyvar. Hoppas att de alla brinner i helvetet där de hör hemma.

JUHOLT
Ända sedan jag såk karlsloken har jag varit misstänksam mot honom och det tog inte lång tid innan man såg att han som den bästa psykopat och manipulativ fifflare vände kappan efter vinden. Därmed inget sagt om huruvida han är det eller inte. Bara det intryck jag får. Håkan Åsa-Nisse Kno ( förlåt) Johult kommer från Oskarsman och man kan med rätta tala om en härdsmälta för socialdeomkraterna. Jag hade unnat socialdeokraterna en riktig partiledare efter problemet med Mona Sahlin och så blir det så här.Sorgligt när Sveriges största parti spelar politisk innebandy i korpserien medan den närmast koögde, timide Fredrik Reinfeldt får glänsa mer än vad som är rimligt och med det säkra kortet Anders Borg vid sin sida. Troligen tar det mycket längre tid än i mexikanska golfen och det räcker inte med cement (politiker).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar