onsdag 13 januari 2010

ONSDAGEN DEN 13 JANUARI

DENNA KYLA

Visst har det väl blivit lite varmare i Gävle men här i Söderhamn var det kallt i kväll igen. Skall detta högtryck aldrig ta slut. Snart får man väl söka sig till värmen om det här skall fortsätta.

ELIN OCH HENNES TIGER
Tiger är nu plötsligt en sexmissbrukare enligt Aftonbladet. Tänk att en del får allt. Tänk vad många det är som inte har någon lust alls och så har andra krafter som en annan Dionysos.
Enligt vad jag har hört från källor som jag inte kan avslöja så är det svärmor som uppmanat Tiger att gå in på behandling för att framstå i mindre ofördelaktig dager.
Har man ett missbruk då är det ju synd om en och då kan man ju möjligen börja tävla efter viss tids behandling under organ-i-serade former. Tänk vad smidigt om alla fans förlåter honom och sponsorerna tar tillbaks honom innefattande gilette. som inte gjort det så gi-lett för sig när man bryter avtal med en miljardär. Det kan kosta fläsk.
Måtte nu inte Elin göra bort sig och begära för mycket i underhåll så hon får antagonisterna på sin sida. Misstänker att nya 15 rumsvillan är en dellkivid inför stundande förhandlingar om bodelning. Måtte hon fråga mig om inte jag kan sköta hennes skilsmässa. All skriftväxling jag haft med mamma Barbro måste väl ändå vara en merit.

I ÖVRIGT
Kan inte rekommendera någon bok i dag. Alla jag läser är tråkiga. Klas Östergrens senaste är för mig obegriplig. Måste nog ge den en ny chans under någon ledighet.

Ha en bra kväll och glöm intge handla en skiva hos Jim Jasmin den lilla linslusen och skivmånglaren. Någon viska i mitt öra att Tomas Ledin kanske kommer till butiken och signerar en skiva eller två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar