fredag 3 september 2010

NERE I KÄLLARHÅLET

Så går jag ner i min källare och skriver lite till uppbyggelse för den som läser men särskilt för mig själv, som stöd för minnet.

I går var jag i Göteborg på förhandling men det har jag väl sagt eller kanske inte?
Niklas som pluggar i Göteborg visste om det men tror Ni att han gjorde något ¨åt det? Nännemensan. Låste in sig i sin städskrubb till studentrum och försökte se ut som om han pluggade-faen trot?

Fredag: Vansinningt mycket att göra och dom från tingsrätten i misshandelsmålet. Vilken hård bedömning. Det här måste överklagas. Kan bli sängliggande för mindre. Ms D:s massage var utsöt och väldigt lämplig för en öm rygg.

Crazy friday
Så var då CF på gång igen och vilken rivstart. INga stolar så långt ögat nådde.
Inga snöleoparder så långt ögat nådde men trevligt samtal ändå med de som beslutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar