fredag 14 maj 2010

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN

Det är bäst att jag grattar mig själv för Jim Jasmin skulle sätta ut en bild men så har inte skett. Den kanske kommer.
Annars har jag blivit osedvanligt mycket grattad hittills.
Crulla de La Forsbacka hade köpt en mycket bra present och blommor och doftljus. Helt otroligt.
Undrar vad sonen har grejat men det viktigaste är en spellista. Ny spellista för bilen önskar jag mig helst. Bara så du vet.
Väldigt skojigt att få hälsningar även från La Groupa de Barcelona. Oväntat dessutom. Tack så mycket.
Både systrar och mor och far har hört av sig. Nej, nu får jag sluta tjatat och ta minba två sista besök för dagen och sedan hämta ut tårta och träffa "Juan " och L.A.
Det blir säkert också trevligt.
Jim Jasmin tror att han skall komma över 19 m i år och det skulle inte förvåna mig ett dyft om det kommer redan i juni bara det är lite värme. Uppvärmningskast förra helgen på ca 17,5 ( med övertramp men ändå ) är inte kattskit. Kanske en riktig tävling med värme som sagt och lite vind i ryggen och framtidstro kan göra en m extra.

DAGENS LUNCH
Avåts även den på Buba. Bra mat MEN kaffet har blivit en svag länk. Det är inte tillräckligt varmt "Fat mummy brown" alias Borat. Skärpning. Skaffa perculator. Inte kan man ha vanlig kaffehurra på en av Gävle bästa krogar. Nu byter vi den när vi byter gardier och stripar stolar och lackar bord. På med arbetskläderna.

Nu måste jag sluta. Ha en bra dag

1 kommentar:

  1. Jaha..se där...
    Grattis på födelsedagen....

    //Lisa rådhuskondis...

    SvaraRadera