onsdag 4 augusti 2010

BAR DU VÄLSIGNADE

Lät pretantiöst men det första som kom upp i mitt huvud. Det är onsdag och närmare bestämt dag 4 i augusti. det är uppehållsväder just nu men har regnat en hel del idag i Gävle. Däremot inget i Söderhamn på eftermiddagen under den korta tid som jag var där på klientbesök. Kanske totalt två timmar inkl 2 koppar kaffe med Julia som var helt slut efter att ha hämtat son och morfar och bror på Arlanda. Jetlaggen gjorde säkert sitt för amerikaresenärerna och ändå skulle de prompt fira brollans födelsedag just idag. på den riktiga dagen.

SONEN FYLLER ÅR
I morgon fyller sonen år och det skall firas med att jag äter middag med hans mor. Det blir trevligt.

I DETTA LJUS/i detta nu.
Sitter på Buba/Brända med min superstarka dator som gör att jag tar mig förbi alla brandväggar och annat tjafs och kommer in utan kodord på internet. Det stör uppenbarligen "Bizy " som förödmjukar min dator och indirekt mig genom att kalla datorn för # den lilla plutten" . Hur snällt är det på en skala.
-Ni kan ju för faen inte ens svara på Eran dator så den kan ju inte vara särskilt bra försvarar ja mig.
Bizy HPN-skrattar och säger att "det kaN vi visst# OM VI VILL .

Ja det kan man nog sätta som ledstjärna för BB. OM VI VILL . Oftast vill man inte alls leva efter det dubbla kärleksbudskapet. Allt vad Ni viljen etc. Nu kommer han också och sätter sig bredvid för att jag skall ha svårare att
framföra mina allra innersta tankar om den förolämpningen av datorn och hade det inte varit för att jag är så frukatsnvärt dålig på datorer och all teknik så kanske jag hade tagit mer illa upp. Nu får det passera och jag tänker positivt att "Snyggo Danilo" bjöd på en cognac så sent som för en vecka sedan och dessutom har jag i omgångasr fått fina dyra oliver samt även en fri schweppes Bitter-Lemon av Borat. kan det blri bättre.

MUSIKEN
Är OTROLIGT BRA I KVÄLL oklart varför Ibland är den si och så.

RÄTTELSE
Bäste, Danilo! Du som är en av mina trognaste läsare. Inte trodde väl jag-som går mot 60 och döden vart jag går-att jag var Schnyggare än dig. Det var ett skämt. Lycka till med din vackra sambo. Själv fortsätter jag att uppvakta diverse oberäkneliga och mindre nogräknade "rugguggl.or" ( nej det var också skoj).

DAGS
Att gå hem och sitta framför tv:n och läsa.

KVÄLLENS SLUTSATS
Tänk att 6 stimmiga brudar kan skratta så oerhört inom loppet av en dryg halvtimma.

FÖRHOPPNING
aTT ALLT ÄR BRA MED SONEN. GREVEN OCH CLARK GABLE I VEGAS OCH ATT MAN TAR DET LUGNT MED DEN USLA AMERIKANSKA ÖLEN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar