måndag 2 augusti 2010

SÅ ILLA ÄR DET VÄL INTE

SEMESTER SLUT
Nu var det lite väl surt i förra inlägget -igen.
Nu är jag i alla fall tillbaks från semestern och även om det inte blev någon utlandssemester i år har det ändå känts som en någorlunda semester.

TÄNK ATT
Tänk att man kan ha vissa spår från barndomen fortfarande, i sitt utseende, Birgitta.
Jag vågar inte säga emot dig men ser inte själv så mycket av det.

RIVSTART
Massor av post att ta hand om men det blir Stockholm kl 10 00 så det blir inte så många knop gjorda idag.

SONEN, CLARK GABLE OCH GREVEN
Har tagit sig över hela kontinenten och är nu i Vegas. Nu skall man väl vara orolig för det också men vi får hoppas att det går bra och den ömhudade Clark uppskattar nog att få bo på hotell. Jag antar att det blir hotell för resten, även i Los Angeles och San Francisco.

GREVEN
Tack för ditt inlägg som inte verkasr ha gått in på bloggen men behovet av Navigation kvarstår. Jag vasr faktiskt på XL och frågade om det men de hade bara dyr
Nav och förmodligen hade jag väl inte förstått hur den fungerar.

CYKLING
Blev en hel den cykling även denna vecka. Totalt blev det närmare 45 mil varav 19 mil från Sundsvall till Söderhamn med omvägar och felkörning

FLYTT
Maria flyttar närmre sonen Wendel. Hjälpte till med det i lördags. Blir bra.
Utmärkt smörgåstårta hos italienskan SiSi. LA är ju bara för charmig. Väldigt trevligt att också träffa Juan och José. Nu måste det bli
Furuvik snart.

SNÖLEOPARD OCH SPANJORER
Stötte av en slump på detta charmanta sällskap i går och fick chansne att se hur duktig Maja blivit på att springa i gula foppatofflor. Bedårande barn av sin tid.
Oj,oj,oj.

ÅTER TILL JOBB
Nu går det inte an att fortsätta här men hoppas att det finns några som fortsätter läsa denna sida så kanske jag har öppet ett tag till??

HA DET .. BRA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar