fredag 28 augusti 2009

VI GÅR MOT HELG

Vi går mot helg och vädret är utmärkt. Inte så mycket sol men varmt i luften-säkerligen runt 20 grader.
I kväll skall jag äta god middag på Granliden i Storvik I mrgon har man jubileumsmat för hanterbara pengar. Jag kan livligt rekommendera ett besök.
Granliden vågar krydda maten utan att krydda den för mycket och det är en brist med sådana restauranger. Åk dit vet ja. Det tar bara 20 -25 minuter från Gävle city.

BOKREKOMMENDATION
Jag kan livligt rekommendera Bengt Olov Andersson senaste bok: " The Big O. Det är få författare förunnat att bygga upp en sådan stämning som Andersson gör. Vilken förebild för mig.

EN ELOGE TILL POLISEN
Jag hörde just genom Jimmy Nordin att polisen kommit bara någon minut efter att han ringt. Väldigt förtjänstfullt. Hoppas att det var en tillfällighet.

HA EN RIKTIGT BRA HELG
Ha en riktigt bra helg och snälla,. snälla kommentera det jag skriver.
Det är så oerhört tråkigt att blogga med sig själv.

2 kommentarer:

  1. Ja poliserna kom verkligen snabbt. Det måste ha varit en tillfällighet...

    SvaraRadera
  2. Låt oss hoppas att det är en ny trend att polisen kommer när man behöver den.

    SvaraRadera