tisdag 12 oktober 2010

MITTEN AV OKTOBER MINUS TVÅ DAGAR

BOENDE
Jag befinnr mig på Lady Huttns gamla lyxjakt-Mälardrottningen. Jag bor med andra ord på en båt. Ett häftigt ställe att bo på.

väder

Fantastiskt väder hela dagen eller i vart fall på lunchen-sol-och på eftermiddagen sol.

Förhandlingen gick bra och fortsätter i morgong. Gör en vända genom Gamla stan. Tar en fika i GS ocg går sedan till gamla innestället Wictoria samt Odd Fellowa klubbloka. Fastnar för baren på Grand Hotell Tyvärr missar jag både Tony Blair och John Cleese som båda bor på Grand hotell.

FOTBOLL
Snöplig förlust mot Holland med 4-1. Bättre kan vi. Dags att gå att sova Inget inlägg i "The Ballad" p g a slashasarna på BUBA. Orsak/Verkan blir mer än lovligt tydligt Kanske var det här sista avsnittet men det får visa sig. Otaliga avrningar saknar uppenbarligne betydelse och intreseet hr ju alltid varit begränsat. Så fungerar en sovstad till Stockholm. Det borde jag veta. Otroligt att man fortsätetr att plåga sig själv.

2 kommentarer:

  1. <Tjena Tryggve

    Kul att läsa att cykeln går bra. Ser fram emot en mer detaljerad redovisning om vad du tycker. Ser även fram emot att få diskutera för och nackdelar med SPD-pedaler. Hörde nämligen att efter mycket och men så köpte du dig ett par.
    Självklart så ska vi även börja lägga upp en strategi för hur vi ska klara vättern runt på bästa sätt.

    Själv har jag ju fått en "Dislocated shoulder" som det så fint heter på engelska så jag kan ju inte träna alls just nu. Får se hur länge det behöver läka men hoppas vara på skidor i december i alla fall.

    Nu kallar tv:n på mig. Vi höres!

    SvaraRadera
  2. Det är ordning på dig Greven. Tänk att du är med även här.
    Ja cykeln går alldeles utmärkt. Känner mig lite ovan med nya pedalerna men tror att jag kommer att vänja mig. Skönt att de är ganska lätta att få på även för mig.
    Tråkigt med skuldran. Hoppas du har någon angenäm kvinnoskuldra att luta dig emot. Ha det bra så höres vi.

    SvaraRadera